Arkadaşlar benim 3. Gebeliğim çikolata kistime güvendim olmaz dedim ve dediler doktorlar😞ama şu an 7 haftalık gebeyim çok korkuyorum 3. Zor mu olacak?? Ben rahata alışmışken nasıl bakıcam aklımda deli sorular😢inanılmaz mide bulantısı ve halsizlik yaşıyorum kimseye faydam yok😞noolur bana moral olun çok mu zor 3 çocuk😣.