Merhaba doktorunuzla görüştünüz mü bu durumu. Bana hamur işi ekmek, kızartma, tuz yağlı yiyecekler kesinlikle yemememi söylemişti. Ben tansiyonum yükselince ayran yapıp içiyorum tabi ilaç da kullanıyorum. Yediğine içtiğime dikkat ediyorum iyiyim çok şükür ki. Doktorunuza mutlaka bildirin ama bu durumu bildirmediyseniz. Ablamda da tansiyon vardı hamileliğinde ilaç kullanmadan yediklerine dikkat ederek düzelmişti. Ilaç kullanmamıştı. Hep haşlama, ızgara tarzı şeyler, bol salata ve meyve yerdi.