Bebegimcim Kasıklarımda sanki çok tuvaletim gelmişte tutuyormuşum gibi bir sancı ve belimin yanlarında ağrı var, 5 -10 dakika da bir tuvalete gidiyorum ama 1 damla sadece, o 1 damla sanki normal çok tuvaletim varmış gibi hissettiriyor 33+6 yım sizce neden.
Hilal93 Evet ben bekarken yaşadım çok kötü yanıyor doktora gidin yarın direk antibiyotik tedavisi ile iki güne geçiyor