Kızlar merhaba adetim 3 gün gecikti test yaptim silik çizgi çıktı hastaneye gittim hemen kan verdim değerim 16 cıktı ve ertesi sabah adet oldum adetim 6 gün sürdü bu sabah bitti ve biter bitmez ben yine test yaptim yine silik çizgi çıktı önceden kan vermiştim hep 0.5 çıkardı şimdi 16 cıktı acaba üstüne görme mi dedim adetimin bitisinin sabahında silik çıktı bilgisi olan beni bilgilendirebilir mi lütfen kafam çok karışık