Burcuyyy https://imgyukle.com/i/yEbSfI https://imgyukle.com/i/yEbCz1a 24 saatlik sonuçlar anlayan bakabilir mi Bilgi verirmisiniz ben anlayamadım hangisi tansiyon
melindam Burcuyyy Tansiyonların Yükseliyor Canım Senin Başka Bir Sıkıntın Varmı. Ödemin İdrarda Protenin Falan. Sürekli Yükselmemiş Ama Genel olarak Yüksek Seyretmiş Düşük Tansiyonlarında Var
Minikfasulyem26 Burcuyyy genel olarak norml cikmis bence ara ara yukselmis oda yuruyus yaptgnzda yada sinirledngnz uzuldgnzde olr yani bnce normal
Burcuyyy Wonderanne yarın kadın Doğum doktoruma göstericem bunu da sürekli oynuyor ve beni çok sarsıyor bu sonuçlarda 15 de çıkmış ilaç başlarmı ki
Wonderanne Burcuyyy biraz yükseklikler var aslında baslatirsa iyi olur gebelikte tansiyon ciddi bir sorun
Burcuyyy Cigdemveminik kullanmıyorum ama kardiyoloji alfamet diye ilaç verdi sürekli kontrol et 14 veya 15 olduğunda başla dedi yarın bu sonuçları kadın dğuma göstericem yarına kadar ölçücem çok oynuyor artık halim kalmadı
Cigdemveminik Burcuyyy benimde öyleydi 14-8 13-7 çıkıyordu genelde alfamete başladm kardiyoloji doktoru günde bir kez içsen yeter dedi ama kafın doğum doktorum günde bir düzeltmez tansiyonunu genelkte tansiyon yüksekliği zararlı dedi günde üç içiyorm şmdi tansiyonm 11-7 12-8 çıkıyor çok şükür
Burcuyyy melindam şişlik çok az var ayaklarda bacaklarda idrarımda sadece kum çıktı az da enfeksyon vardı bunlar bir ay önceki sonuçlar sabretmeye çalıştım ilacaa başlamadım ama yarın göstericem doktora şimdi 22 haftalığım
melindam Burcuyyy Bende Alfamet Kullanıyorum Canım Günde 2 Kere İçiyorum Anca Düzenledi 140-90Lardaydı Benim Şimdi Hep 120-80 110-70Falan
Cigdemveminik Burcuyyy evet bn 7. Ayımdaym kullanıyorm çok memnunum hep normal seviyede seyrediyor tansiyonum
Nuros Bence tansiyonun normal degerlerde nabzin yüksek degerlerde birde gece 300 yaziyorya o cok yüksek 300 olurmu tansiyon
Burcuyyy Nuros bilmiyorum hamilelikten öncede hep çarpıntım olurdu ve tansiyon sorunum olurdu bekarken falan ama önemsemedik limon içiyordum düzeliyordu
Nuros Bu degerlerde ilac vermezler,birde tansiyon gün icinde sabit kalmaz heyecan sinir efor degerler inip cikar.Benimkide yüksek cikiyor doktorda uzanip ölcünce normale dönüyor. Ilac vermedilwr bana 32 haftalik hamileyim isvicrede yasiyorum
Burcuyyy melindam benimde ilk 3 ayda iken çıkıyordu 14.9 a önemsemiyordum bilmiyordum tehlikeli olduğunu şimdi çıksads düşsede sarsıyor hayırlısı olsun inssllh düzelir de sağ sağlım kucağımıza alırız