Kızlar bir buçuk aylık hamileyim normal de de sık sık idrarımdan kan gelir yanar dakka da bir tuvalete çıkardım şimdi hamileyim bu durum pek düzelmiyor devam ediyor ama iyileşmiyorum doğru düzgün geçmiyor hamilelikte de antibiyotik kullanamıyorum çok kötü durumdayım napıcam bilmiyorum bol su içiyorum ama değişen bişey Yok sizce napmalıyım bi fikri olan var mı