Nur123455 Kizlarr 26 haftalık hamileyim tansiyon düşüklüğü çok yaşıyorum aranızda bu sorunu yaşayan var mı varsa nasıl onlemler aldınız??
Merve59630 Nur123455 bende çok duramıyorum ayakta sıcakta falan açta kalamıyorum ayran içiyorum bol bol
bilaloguzunannesi Nur123455 benimde ilk hatalarda tansiyon düşüklüğüm oldu aç kalmamaya dikkat et az tuzlu ayran içebilirsin ben 1 defa banyoda 1 defada oturma odasında düştüm çok şükür geçti ara sıra oluyor yemek yaparken oluyordu tansiyon düşmesi birde ayakta durunca sıcaklar da tansiyonum düşüyordu geçmiş olsun
Erken Tansiyonun düşük olması iyi bir şeymiş aslında Dr Kağan videosunda açıkladı. Bebeğe kan akışının iyi gittiğini gösteriyormuş bir de vücudun anneye dinlen mesajı vermesiymiş uzanın dinlenin demişti