bbttll kızlar selam ben sırt üstü yatarken bebeğim daha hareketli neden acaba? bide hareketli bebek sağlıklı bebek derler sizce doğru mı
turunculuanne bbttll kaç haftalıksın? Ben sırt üstü yattığımda kasıklarımda falan ağrı oluyor bir süre sonra yatamıyorum🙄
sympapatya bbttll ben daha 19 haftalık hamileyim ama bende sırt üstü yattığımda daha çok hareketleniyor. Ben aslında hep öyle olduğunu ama öyle yatınca karnımın gerildiğini o yüzden daha net hissettiğimi düşünüyorum. Ama bilemiyorum tabi 🤗
Brcuuu bbttll bende sırtüstü dizlerimi kendime çekip rahat yatabiliyorum ama bu kan akışı yüzünden sola yatmak daha iyi
sympapatya Ozgee11 DilanDag Maşallah benimki biraz yaramaz 🤗 tam bilmiyorum ama burda genelde 20. Haftadan sonra hissediliyor yazmışlardı bünyeden bünyeye fark ediyor demekki belki karın yapısı vs. merak etmeyin yakında hissedersiniz inşallah 😍
Sonsuz44 turunculuanne Daha erken ilk gebelikte 22 de hissedersin en doğru demişti doktorum .Hiç telaş yapmayın .Kilo ile de alakalı tabi
Asumann bbttll 7. Aydan sonra önerilmiyor sırtüstü. Belkide rahatsız olduğundan hareketleniyordur. Siz yine sağa yada sola yatın
Arinna bbttll sırtüstü değil de canım sola yatmak daha iyi. Her gğn sola yatmak zor oluyor ama en sağlıklısı o
Mersinh Arkadaşlar 6. Ayınızın sonuna kadar solunuza yatabilirsiniz. Bebeğin hareketli olması rahat ve mutlu olduğunu gösterir. Bebek bu şekilde rahatsa ve sizde rahatsanız belinizi destekleyecek bir yastık koyarak yine sırt üstü yatabilirsiniz.
ToprakAras Bende 37.haftamdayım sola yatıyorum genelde 6.aydan itibaren bebeğin kan akışı için sola yatmak daha iyiymiş. Zaten zamanla sırt üstü rahat edemiyorsun büyüdükçe. Sağ ya da sola yatmak senin için daha iyi olur canım :)