Kızlar sabah uyandığımdan beri geçmeyen ağrılarım vardı, ben şu kasılma olayını bir türlü çözemediğim için sancılarım yine düzensiz sandım. Yarın da kontrolüm vardı ona rağmen ağrılar geçmeyince hastaneye gittim açılmam başlamış, sancılar da düzenli çıktı ebe bu gece hazır ol ya bu gece ya da yarın da olabilir doğurursun dedi 🙈 duygularım karmakarışık, hem çok mutluyum hem içimde bir korku var. Dualarınızı eksik etmeyin 🙏