YSP inşallah ya 😥 aynen tam tersi oldu 😂 bazen doktorlar 1 hafta daha bekletiyormus ya ama umarım bekletmez çünkü bı hafta daha tahammülüm kalmadı hemde biraz tehlikeli olabiliyormus bebek kakasını yapıp yutarsa sıkıntı onu düşünerek bir hafta kesinlikle geçmez 😥 ay ne zormuş hamile kalmadan önce herşey kolay gözüküyordu 🤦