Kızlar mutluluğumu paylaşmak istedim sizlerle…
16mayıs sabah 6da kucagima aldığım minnagımın hikayesini anlatıcam..istanbul da olanlar bilir esenler kadın doğumu 15mayıs sabahb7de başlayan artcı siddetlerle uyandım yalancı şancı şandım ilk ama baktim 5dakikada 1tekrarlıyor öğlen esenler kadın doğuma gittim alttan muayneye aldılar agrım var ve baskı hissesidince bağırdım işittiğim hemsirelerden azarın haddi hesabı yok ama sabrettim 3cm açılma olduğunu söylediler nst ye baglandım sancım var ama eve gönderdiler akşama kadar bu sancıyı çektim saat 7.8 gini dayanamayıp tekrar gittim tekrar muayne tekrar nst ve azarla tekrar eve gönderildim sancım var ve eve göndermiyorum 2kere sonra eve geldim ama dayancak gini değil canımcandan can giidyor resmen kızlar inanın sabah 5e kadar ezana kadar ben evin içinde bağıra çağıra mahvoldum artık kanamam olmaya başladı ve hastahaneye tekrar gittim tekrar bağırmazlar devam etti sandınız var ama sürekli bağırdıydınız için o acıya katlanamadıgınız için azar işitiyosunuz neyse 8cm açılmak ve kanamam şiddetlendi hemen doğum yerine götürdüler üzerimi değiştirdiler ve o şekilde tam yarım saat beni tek başına biyerde sancıyla beklettiler sağolsun bir avla vardı Allahın hediyesi gibi bana yardıma geldi dua okudu sırtımı övdü tak diye suyum patladı ve o şekilde yürüterek beni bi makas sergenin üstüne aldılar ve gelen doktor şansıma sürekli bananbagırıyprdu hadi senlrmi uğraşıcam çabuk yoksa seni bırakırım diye kızımı sonunda kucagima aldım sagsalim dikişe geldi sıra kızlar inanırmısınız dikişi yaptı refleks olarak bayıldığım için beni birakip gitti doktor ve başka doktor geldi dikti öyle kötü bir hastaheneye denk geldimki onlar yüzünden şuan kızımı emziremiyprım doğumdan sonra 6saat boyunca getirip emzirtmediler ve şuan emmede problem yaşıyoruz ve mastit oldum şuan masajla vakumla süt sahip kaşıkla veriyorum ve dua edin sarılık başlangıcında yatırmadan atlatalım teşekkür ederim doğum yapıcaklar asla devlete gitmesinler….Allah yar ve yardımcınız olsun