zeome yerleşme kanaması dedıklerı zaten daha bebegımızın oldugunu bılmedıgımız zamanlarda hatta adet tarıhınden bı kac gun once olan bı olay hatta cagu anne adayları adet kanamasıyla karıstırıyormus. Bebek olmus 7 haftalık hala yerlesme kanaması dıyenler oluyo. Bı arastırın derim. Haklısın canım sende