Nurcansbaby Nuriiiiii bebegim küvezde ve ben 3 saatte 1 ona süt sagıyorum enfeksiyonu da var dolayısıyla insan bakteri bulaşmasın istiyor her süt sagımında sağma parçalarını sterilize etmek zorundayım,yoksa ben de önemsiz görüyordum ama şu an çok gerekliymiş
Oooykuuu Ben mamajoo kullanıyorum canım çok memnunum bu ortamda baya iyi oluyor benn5 işlevli olanından kullanıyorum kapasitesi büyük olduğu için herşeyi alıyor ama sadece biberon için olanları da var ondan alabilirsin