Nime07 benim teyzemın gorumcesı 5 yıl once , arkadasım 2-3ay once derya hanımda dogum yaptılar bendekı referansı iyi oldugu ıcın Derya hanıma gıdıorm ınanılmaz memnunum normal dogurmam ıcın ınanılmaz tesvık edıyor ve her gıttıgımde resmen bılınc altıma ıslıor 😊 Her zor anımda msjla yada arayarak ulasabılıorm 2 cocuk annesı olmasıda ayrı bir guven verıor Dogum anında hastanede olmadıgı bır zamansa 200-300 gıbı ekstra bır ucret ıstıormus hastane gelmesı ıcın o kdr.