guneyirem Hanımlar merhaba,oğluma Görkem ismini koymayı düşünüyorum sizce güzel mi bu çağa uygun mu ? Gelecek senelerde de sıkıntı yaşar mı?
Meva-annesi guneyirem bende okyanus asil bartın arasında gidip geliyorum bence senınkinin ismi gayet güzel👏
guneyirem Meva-annesi Okyanus güzelmiş bence canım diğer isimlere göre daha nadir bulunuyor sen bilirsin yine,teşekkür ederim bu arada🤗