T-06123 Bebeğe yazlık tulum almak mantıklı mı çok beğendiğim birkaç tulum var ama yaz sıcagında kullanamam diye almak istemiyorum kararsız kaldım
Perihanvdt T-06123 çok ince uzun kollu tulumlar var h&m de.ben adanada yaşıyorum özellikle geceleri klimada yatacağımız için uzun kollu tercih ettim.gündüzleri kısa kol giydircem.bence yaşadığınız şehre göre karar verin klimada yatmıcaksa almayın
Yasemin00 T-06123 Canım hosuna çok gittiyse 1.2 tane al içinde kalmasın yine hevesini gider bence benim bebegimde temuz bebeği olucak ben aldım benimde çok hoşuma gidiyor diye