Zaten pandemi dolayısıyla çoğu hastane doğumları zeynep kamile yönlendiriyormuş orada nst de beklerken ebe söylemişti. O yüzden siz doğuma gittiğinizde takipli hasta olma şartınız yoktur diye düşünüyorum. Refakatçiyi ben sormuştum yakında ben de doğum yapacağım, doğum gerçekleşene kadar hastaneye kimseyi almıyorlar. Doğumdan sonra odaya çıkarken refakatçiyi alıyorlar. Yalnızca bayan olma şartı var ve ilk başta kim refakatçi olarak geldiyse çıkana kadar o kalmak zorunda refakatçi değiştirme diye birşey yokmuş.