Asliibaraak_50 Hey kızlar nasıl gidiyor biz tam 27 haftalık olduk kızımla benim biraz sırt agrımdan şu idrar yolu enfeksiyonu mantar ve sancılarımdan başka sorunum yok acaba enfeksiyondan dolayımı sancı oluyor sizler nasılsınız ?
fosforlukalem Asliibaraak_50 ay bende mantar yada enfeksiyon yok ama sıcaklardan pişik oldum çocuk gibi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
inancin_annesi Asliibaraak_50 bende 27+4 oldum bu hafta ayak tabanlarım agrımaya basladı ve asagı dogru sancı gırıp cıkıyor anlık bebek hareket ettikçemi oluyor bılmıyorum agrılar basladı😔😔
Hll34 Asliibaraak_50 dikkat et canım bende şuan 28+3üm 22li haftalarda aşırı şiddetli bel sırt ağrım oldu 4 gün hiç geçmedi uyku bile uyuyamadım o kadar fena geçmeyen ağrılardı en son doktora gidip idrar tahlilimde yoğun enfeksiyon oldugunu öğrendim ve sırt bel ağrısını da enfeksiyon yapıyormuş doktorum öyle dedi günde en az 2 bucuk litre su içç çamaşırını günlük değiştir ütüle günlük ped kullanma ben bu şekilde dikkat ediyorum birde elma sirkesini yarı yarıya sulandırdım banyoya koydum günde iki üç kez onunlada ayriyetten teharet yapıyorum
Esmamelek Bende 27.5 olduk anıden kasıkıma gıren bıcak saplantısı gıbı bı agrı oluyo onun dısında sukurıyıyız
Enguzelhediym Asliibaraak_50 bizde 27+4 olduk aynı şikayetler var . Enfeksiyon ve akıntı en sinir olduğum şey oldu . Hayır bana zararını geçtim erken doğuma sebebiyet oluyormuş. Hamileliğimin başından beri de yatıyorum canım hareket 0 o yüzden bana sezeryan yolu görünüyo gibi hissediyorum :) sağlıklı olsunlar inşallah tüm bebisler ♥️
Jrhemki Asliibaraak_50 yazdıklarınızın hepsini yaşıyorum bi an kendim yazdım sandım :) Allah yardımcımız olsun mantar çok beter rahatsız ediyor
Jrhemki Asliibaraak_50 devamlı değil ama ara ara oluyor. Hatta geçen doktor kontrolünde fenalaştım bayılacaktım neredeyse bi anda oldu
BetusMom Asliibaraak_50 benim belim kalçam kuyruk sokumumda ağrı var ağustosa kadar nasıl dayanılcak diyorum bir yandanda şükrediyorum🙏🏻 Yatakta dönerken bıçak saplanıyo kalçama sanki. Yorulmaya asla gelmiyo. Bide bugün şeker yüklemesi yapıldı galiba gebelik şekeride var korku başladı yarın detaylaro doktorumdan öğreneceğim😓
Anesmasal Sırt ağrım çok şiddetli oluyor geceleri gündüz dinlenenediğim için sanırım . 2.5 yaşında kızım çok hareketli