Yaşasın yanlız değilmişim 🙈🙈🙈32. Haftamız ama bi kaç hafta öncesinden başladı kaç kere kaçırdım hatta ilk dışarıdan gelmiştik kapıyı açıp lavaboya yetişememiştim tamamen üstüme kaçırdım Nası utanmıştım Nası ağlamıştım 🥺🥺ama sonrasında alışıyorsunuz sürekli ince ped kullanıyorum ve her fırsatta lavaboya gidiyorum kısmen kontrol altına aldım diyelim 😉