Deslem Yaklaşık öğlenden beri kasıklarımdsn belime doğru ağrı var duş aldım sola uzandım geçmedi ağlasam bağırsam kafamı vursam. O kadar çok ağrıyor kızlar normal mi yalancı kasılma bu mu ne oturabiliyorum ne yürüyebiliyorum
Kardelenyigit Kuzum genelde doğum sancında belden kasığa vurur derler sende dayanamıyor gibisin doğum sancısı olma ihtimali büyük kaç haftalıksın doktorunla iletişime geç
Deslem Kardelenyigit doktorum yok ki hastaneye gittikçe bulursak doğudayım onu da ilçe görevine yolladılar ptesi günü :( 34+4 haftalık
Kardelenyigit Deslem yaa haftan daha erken kuzum,o derece dile getirecek kadar da ağrın olması normal değil hiç,hiç mi bi tanıdık yakın vs yok bi nst falan girsen en azından
Ern Deslem canım bende 32 haftalık hamileyim bugün uyandım ve kasıklarımdan karnıma doğru sancı girdi ve geçmek bilmedi ağladım yattığım yerde sonra eşimle hastaneye gittik nst ye girdik hiç biley çıkmadı rahim ağzım normal kapalı dediler 🤷♀️
Deslem Kardelenyigit ancak acilde bakıyorlar canım buradaki ebelerde bi dövmedikleri var sanki keyfime gider gibi davranıyorlar . Ama giderim nolursa olsun ama bu yalancı mı gerçek mi bilemiyorum :(
Deslem Ern kapalı olsun da şu ağrı olmasın gerçek sancıysa da su gelir mi nasıl anlıcaz bilmiyorum 🤷♀️
Yildizsevgi Bende simdi post acmayi düşünüyordum 1 saattir kasiklarim ağrıyor 32+6 oldum napsam yazsam mi doktora kararsiz kaldim kalk gel derse uzak ta nasil gitcem diye düşünüyorum
Yildizsevgi Deslem en son 6 gün önce kontrolum vardi arada kasiklarima agri giriyo hemen geciyor dedim onlar normal ama sık sık olursa gel hemen demişti simdiki farkli ama benim gaz sancisi mi baska bisi mi anlayamiyorum sende ki daha cokmus ama bi gidip görünsen iyi olur bence
Deslem Yildizsevgi aynıyım canım sabahtan beri ağrıdan yatıyorum şuan biraz daha az gibi bu sefer de bebek çok toplanıyor doktor bi an önce gelse gitsem diye bakıyorum.
Yildizsevgi Deslem stres yapma kötü düşünme stresi de hissediyo bebisler ılık dus al birseyi yoktur inşallah
Deslem Yildizsevgi erken doğurmaktan korkuyorum açıkçası girdim çıktım yattım nedense ayağa kalkınca artıyor çoğu haftası ilerde olanlar da hiç bi sancısı yok