Kızlar selam
yarın tam 40 haftalık oluyorum ne su ne nişan hiçbirşeyim gelmedi. Ptesi gitmiştim doktora 40 da tekrar gel nst sonucuna göre doğumu başlatabiliriz senin doğuracağın yok dedi😂bir sorum olacak dünde post açtım ama kimse yazmadı 😭galiba görülmedi. Şimdi eğer yarında sancım cıkmazsa büyük ihtimalle suni sancı verir diye düşünüyorum . Ama benim suyumda gelmediği için acaba suni sancı verildiğinde su kendiliğinden gelir mi yoksa başka türlü mü suyu patlatırlar. Suniden de cok korkuyorum ama açıkcası dayanamasamda denemek istiyorum. Çünkü ader dönemlerim cok sancılı geçerdi duvarları tırmalayacak seviyeye gelirdim yeri gelirdi bayılırdım. 2 kuzenimde almanyada dogum yaptı orda aksi durum olmadıkca sezeryana almıyorlar biri 24 saat biri 36 saat sancı cekti. Hatta biriside adet sancısının ileri seviyesi dedi onunda ader sancıları cok oluyormus her ay. Eğer oyle bişeyse denemek istiyorum korkuyorum ama sonradan keşke deneseydım dememek istiyorum . Dayanamama durumunda ne zaman normalde epidural vurulur bu konuda da bilgisi olan paylaşabilir mi? Hem cok heyecanlı hem cok mutlu hem cok korkuyorum hem cok endişeliyim annelik tüm duyguları aynı anda yaşamakmış. Dualarınızı bekliyorum🥰