Sevgili anne adayları özel bir anaokulunda öğretmenlik yapmaktayım bildiğiniz üzere 15 Haziran da anaokulları açılıyor . Dolayısıyla bu dönemde anne adayları daha riskli olduğu için erken doğum iznine ayrılabilir miyim ? Bilgisi olan yazabilir mi 🥰 (14 haftalık hamileyim)