Bebisimmmmm canım ben 6 haftalıkken doktor kalbinin attığını gösterdi ultrasonda, küçük olduğu için dinleyememiştim. İkiz gebelik benim. Diğer keseyi boş gördü, o yüzden alltan muayene oldum. Orada bile duyamamıştık. Diğer kesede henüz kalp atışı yoktu. 7. Haftamda gittiğimde çok şükür ikisininde kalp atışını duyduk. Geç dölenme olduğu benim kalp atışlarını farklı farklı duydum. Birde normal adet tarihime göre bir hafta geriden geliyor bebekler, geç döllenmeden dolayı. Böyle bir sıkıntıyla karşılaşırsan korkma diye söylüyorum 😊🌸