Ben yaklaşık 4 sene önce aldım. Düzenli kullanmadığım halde bariz bir şekilde azalma oldu. Özellikle bacaklarıma ve koltuk altıma aylardır dokunmuyorum. Ağda yapmaya da gerek yok. Tüy dökücü kremlerle temizliğini yapabilirsin. Beni çok rahatlattı. Ama denildiği gibi kıl rengi de önemli. Acı ise yok denecek kadar az