Selam kızlar. Bebişime anakucağı bakıyorum ama onlarca marka, onlara model var fiyatlar çok değişken ☹️ kullananlardan - alanlardan tavsiye bekliyorum.
Bütçe olarak en fazla 500₺ civarı düşünüyorum. Temiz olursa ikinci el olabilir. Letgo’dan da bakıyorum.
Açıkçası bebeğim şimdiki planlarıma göre sallayarak uyutmayı düşünmüyorum. Ama tabi çok ağlar durduramazsak falan naparım onu da Bilmiyorum 😆 evdeki hesap çarşıya uymayabilir de. Sallanan mi olsun, müzikli mi olsun, büyük mü küçük mü almak iyi olur bilemedim. O yüzden tavsiyelerinizi bekliyorum ❣️