melindam Emren Evet Senin Hesabın Doğru O şekilde Hesaplanıyor. Çünkü Uygulamadada 3.Trimesterın Başladığı Tarihle Senin Paylaştığın Hafta Aynı Oluyor. Bende Senin Gibi Hesaplıyorum Doğrusuda O Zaten
720berra- Belkis23 5 buçuk aylıksın şuan aslında ay olarak söylenecekse en güzel yöntem eskilerin yöntemi son adet tarihinden itibaren ay ay say canım benim 8 kasım mesala 8 mayısta 6 aylık oldum 8 hazirana kadar
Merve59630 Belkis23 zaten programda kaç günlük olduğumuz yazıyor :) yazan sonucu 30 a bölün ortaya çıkacaktır mesela benim 156. Günündeyim yanı 5 ay 6 günlüğüm