Merhaba kızlar bu sabaha karşı suyum geldi hastaneye geldik saat 12 gibi yatış yapıldı saat 6 oldu hâlâ daha açılma yok sancı çıkmıyor suni vermediler kendi açılma olsun diye ama çok beklicez gibi ne gibi egzersizler yapabilirim odamda strese girdim çok korkuyorum ve alttan muayene de canım çok yanıyor 😔😔