Gizem12 Merhaba kızlar 15 hafta 4 günlük gebeyim ama şu son 2 haftadır belim çok ağrıyor ayakta yarim saat dursam hemen kırılacak gibi belim doktora da gidemedim bayramdan sonraya kaldi sizdede oldu mu bilgisi olanlar yazabilir mi ?
hhb53 Gizem12 bende 14+2 arada bende de oluyor sag kasıgımda agrı oluyor gidince sorucam bende doktora ama normaldir diye dusunuyorum kanamanız var mı
hhb53 Gizem12 kanama olmadıgı sürece korkmayın bebek buyudugu için agrı oluyor malesef yeterki büyüsünler 🥰