Selam kızlar. 32. Haftayı bitirdik artık. Son 1 haftadır özellikle yemeklerden sonra kalbimin çok hızlı çarptığını hissediyorum 😤 hemen evdeki tansiyon aleti ile ölçüyoruz tansiyon normal, ama nabız hep yüksek çıkıyor . 100 falan oluyor. Normal mi bu ya ☹️ Bunu başka yaşayan var mı? Geçmesi için ne yapıyorsunuz?