Erken Malum bu sene aşırı sıcak geçiyor . Pantolonla dolaşılmıyor . Hep merak ediyorum elbise ile doktor kontrolüne giden hamişlere ultrasonla nasıl bakılıyor ? Elbiseni yukarı mı sıyırıyorsunuz ? Kolay bir yöntemi var mıdır
ilkbahar Erken ay ben ilk gittiğimde alttan bakçak sandım 😃 elbise giymiştim 🤦♀️ ama asistanı var ya o daha doktor bakmaya gelmeden bana yeşil örtü verdi ayaklarımı onla örttüm elbiseyi yukarı kaldırıp sadece karnım görünüyordu 🙂😃
Deletedmom399 Erken canim calistgiim dönemde elbise ve etekle gelen gebelere tekrar örtü veriyorduk rahatsız olmasınlar diye. Tabi her hastanenin çalışma şekli farklı olabilir ☺