Selamlar, aranızda suyu fazla olan var mı özellikle şeker nedeniyle? Bende de şeker var ve evde ölçümler çok dengesiz bi iniyor bi çıkıyor. Doktor 26. Haftada suyun normal demişti. Ama karnımda çok büyüme görüyorum acaba su fazlalığı mı var diye düşünüyorum. Haftaya randevum var doktoruma soracağım. Ama merak ediyorum suyu fazla olan var mı varsa bunun bi belirtisi oluyor mu?