Deterjanda Granül olanları iki üç kez durulamak gerekiyor dediler. Kalıntı ve koku oluyormuş. Ben de o yüzden deterjanı, yumuşatıcıyı Ve emzik biberon temizleyiciyi yeşil anne’den aldım “Babys green” . Kokusuz, ve en doğal olan marka olduğu için. Bir de bu yeşil anne Türk markasıymış. Bir anne kendi bebeği için üretmiş ilk. Sonra marka olmuş. Satışa başlamış. Hikayesi de beni cezbetti açıkçası 🥰
şampuan, masaj yağı vs için de mustelanın bebek bakım setini aldım. Hepsiburada’da 250₺ idi.