Gunaysalman o haftalarda rahim büyüdüğü için karın içi kaslar bağlar dokular geriliyor genişliyor ağrı yapar ben mesela 20 Ekim’de adettim bitti 27 30 Ekim gibi kasığımdaki sancılar yine geldi adet olacskmisim gibi hamileymisim meğerse o zamandan beri hep var kasık ağrısı bel kalça bacak sırt ağrısı hamilelik böyle bir şey birde galiba benim karnımın içi küçük dışarı büyüdü hep ondancok zor geçiyor süreç sağlıklı olsunlar da hicbiri umrumda değil inan 🌸🤗