Cuma günü sezaryen ameliyatım var malum pandemi sonucu hastanelere kimseyi almıyorlar refakatçi değişikliğinide kabul etmiyorlar doğal olarak 😭 sizin yanınızda kim kaldı eşiniz mi yoksa farklı bi yakınınız mı ? ben ablamla eşim arasında kaldım ablam tecrübeli diye ablamı istiyorum bir yanımda ilk günü eşimle geçirmek istiyor sizce ne yapmalıyım çok kararsızım ve eşimde bi karar ver modumu düşürdün diyip duruyor 😭 kafam çok karışık 😥😥