Aysegul24 benim de aynı şekilde adetim 4 gün gecikince test yaptım pozitifti sonra kan testi yaptırdım 238 çıktı doktor haftaya gel bakalım dedi ama internette okuduğum kadarıyla 5 haftalık gebelikte kese vajinal ultrasonla gözüktüğünü yazmışlar doğru mu değil mi bilemiyorum gittiğimde vajinal ultrason derse kabul eder miyim onu da bilmiyorum