Alimsme Ya kızlar normal doğumdan ben çok korkuyorum normal doğum yapmak istemiyorum yapamam yani kendimi biliyorum sezeryan olmak istiyorum acaba napabilirim sezeryan olmak için 👍
1busraaaaaa Bu konuda herhangi birşey yapmana gerek yok. Direk doktoruna sezaryen olmak istediğini söyleyebilirsin😊
qamseee Bu konuyu doğuma yakın doktorunla görüşebilirsin💜 Normal doğum zor evet ama sezeryanda zor kuzum umarım hakkinda hayırlısı olur. Kolay ve güzel bir doğum diliyorum💜