defnemila Dilara65 sezeryan oldum 3 gün hastanede kaldım 4. Gün eve geçer geçmez korse taktım şortlu şekilde olanlardan giydim ilk etapta zorlamamak için 10 gün oldu günde 2 saat giymeye çalışıyorum
Anrebasum Dilara65 ben bugün bimden aldim şortlu korse 18 tl a ; denedim bayagi da sıkı. Yarin bir hafta olcak dogum yapali bir iki saat takmaya calisicam iyi hissedince cikarmam.
defnemila Dilara65 Doktorum takabilirsin dedi. Yapıştırma tekniği ile atıldı dikiş yok yani ondan olabilir