Babyyinlovee haftamın dolmasını bekliyorum 22 mayıs cuma günü spinal anesteziyle sezaryan olucam ameliyat öncesi ve sonrası ne gibi önerileriniz var ? şimdiden çok panik yaptım kendimi zor sakinleştiriyorum bana yardımcı olabilir misiniz ? ameliyat sonrası çok ağrı oluyor mu ? doktorum herşeyi hissedeceksin ama acı duymucaksın dedi bebek doğarkende sakinleştirici yapıcaz dedi herşeyden korkar oldum kendime nasıl motive edicem bilmiyorum 😭
Islim123 Babyyinlovee canım 8 saat falan sürüyor acı ilk seni ayağa kaldırıp yuruttuklerinde var ilk gün ağrı oluyor evet ama korkma. Ben 3. Günü temizlik yapmaya başladım geçmişti ağrıya değil bebeğine odaklan