Merhaba arkadaslar. Bu kasılma dedigimiz olayda tam olarak nasıl bi his oluyo? Nasıl bisey yasiyosunuz? Ben ilk gebeligim oldugu için farkedemiyorum sanırım. Mesela uzun zmndir ve ozellikle dünden beri bi adet agrisi gibi kasık agrim oluyo. Hatta bugün biraz hafif bacagima da vurdu bu adet agrisi. Bunun kasılmayla alakasi var mi mesela? Ya da bazen çocuk karnimda oynarken sıkışmıs da
Bi koseye toplanmis gibi oluyo. Onla mi alakasi var bilmiyorum. Nasıl bisey yasadiginizi tarif ederseniz cok mutlu olurum :)