Merhaba hanımlar osmaniyede yaşıyorum 1 aylık bebeğim var hergun dua aldırıyorum iç zıbın ile dolanıyor evde ama yinede iki üç tane boynunda isilik gördüm. Sizler ne hibi önlem alıyorsunuz klima var ama hasta olur diye korkuyoruz açıkçası kaynanam bebek pamuğu ve ılık suyla günde üç dört kez sil dedi ama bilemedim.