Doktorumla doğum için bekledik ama minik kızım gelmek istemedi🤗 Son kontrolümüzde sezeryana karar verdik ve işlemleri başlattık. 28.04 saat 09:00 da yatışım yapıldı lavman yapıldı saat 10:30 da ameliyathaneye alındım belimden iğne yapıldı acısızdı ve sonda takıldı(hiç hissetmedim) doktorum geldi ve uyuşmanı bekleyelim dedi deneme yapıyım hissediyomusun dedi ben bekliyoruz sanarken bir ağlama sesi💓 Güzeller güzeli kızım doğmuştu çok şükür yanağıma getirdiler gözyaşlarım pıtpıt🥰 3.110 gr 49cm doğmuştu.. Yan tarafta onun kontrolleri yapıldı bu sırada benimde işlemlerim devam ediyordu biraz baskı ve hareketleri hissettim acı gibi değil ama değişik bir his. Biraz miğdem bulandı hemen serumuma ilaç yapıldı geçti. Odaya gittiğimde biraz sonra kızımı getirdiler çok sağlıklıydı çok şükür kavuşmuştuk🥰 Hastanede bir gece kaldım . İlk kalkış gerçekten beni çok zorladı kalkmak hiç istemedim gece boyunca zorlandım bu yüzden sondayı geç çıkarttırdım. Sabah daha iyiydim yavaş yavaş yürümeye çalıştım kalktıktan sonra yürümek acı vermiyor ama kalkışlarda canım yanıyordu. Söylendiği gibi baş ağrısı veya bacaklarda şişlik yaşamadım. Sütümde sabaha geldi çok şükür🙏🏼
Şuan 20 günlük olduk ve iyi ki sezeryan olmuş diyorum gerçekten büyük rahatlık.
Aktardan kimyon almıştım(tane kimyon) hergün bir çay kaşığı yutuyorum gaz için çok iyi geliyor hem kendim için hem bebek için..
Sürekli hurma yemeye çalışıyorum sütüme iyi geliyor.
Ramazan şerbeti içiyorum ve rezeneyle hipp anne çayı içiyorum sütüm için..
6.gün korse takmaya başladım(kesinlikle öneririm)
kontrolde doktor sütümün bebeğe yaradığını söyledi bu yüzden işe yaradıklarını düşünüyorum🥰
Ben çok güzel bir hamilelik ve rahat bir doğum geçirdim umarım herkes için öyle olur🙏🏼💕