Kızlar merhaba. Bugun benden az birşey su geldi korktum hastaneye gittim. Doktor korkulacak birşey olmadığını bebeklerimin sağlıklarının gayet iyi olduğunu söyledi. Fakat suyum gelmeye devam ederse hastaneye gitmem gerektiğini söyledi. Ve cinsiyetlerini ögrendim iki tane prensesim oluyor Allah’ın izniyle💕🤰🏻😍 biri 127 gr diğeri 124 gr 16 haftalıklar. Kızlar sizce gramları nasıl ?