ozge76 Kızlar kaç haftalıkken kalp atışı duyuldu ben 4+ 6 haftalık hamileyim bayramdan sonra doktora gitmeyi düşünüyorum 6 haftalık oluyor o zamana
ozgei ozge76 ben de 4+5im bence 8e kadar beklemek lazim gereksiz yere stres oluyor insan duyuldu mu duyulacak mi…yarin randevu alacağım sakinca gormezse ileri tarihe isteyeceğim ben de
Caglanuroney ozge76 canım benim doktorum 12. Haftaya kadar dinletmedigini soyledi 8 haftalikta bebeği gösterdi kalp atışı iyi dedi ama dinletmedi inşallah 14 haziranda 12 haftalık olucam o zaman duyarım diye umut ediyorum
ozge76 Caglanuroney evet zararlı diye duymuştum benim ilk gebeliğin düşük oldu kalbi atmamıştı diye şimdi çok korkuyorum
Caglanuroney ozge76 inşallah tekrar öyle olmaz canım allahin izniyle bu sefer sağlıkla alırsın kucağına 🙏