berra227 Yakladik 3 4 gundur sag gogsumun altindaki kaburgama sizi giriyor . 25. Haftama girdim. Onu geçtim bide hareket ederken bazen kaburgamin üstü oynuyor sanki yani kaburganın kendi yapısı başına gelen varmi
zumrabasra berra227 benimde yemeklerden sonra kaburgalarm cok batıyor sonucta karın büyüyor ve genişliyor bence normal ama rahat etmeyecekse içiniz bi gorünün
berra227 zumrabasra aslında gecen hafta kontrolüm.var. idi herşey yolunda idi. Bu zamanlarda pek cok kişide kaburga agrisi oluyormus bebek baskısı sebebi ole
Chocolateandcoffee 21+5 im benim de son bir haftadır sol kaburgam çok ağrıyor özellikle ayakta durduğumda ve yemeklerden sonra, uzanıp yatmadan da geçmiyor 😔 acaba ne zaman geçer bu ağrılar