Hayat2706 canm ben rapor cikarttim doktoruma 9 kutuyu 120 ye almstm hatta gecenlerde5 kutuyu 21 tl ye aldm ddm 9kutuya 129 verdm nasl olduda 5 kutu21 tuttu artik raporda ne diye gosteriyolarsa siz doktorunuza soyleyon keisn raporla yazdirin hatta doktorum ilk yazdgnda 9 kutu gittim almya ecznye 300 ddi dedm rapor cikardik ama oda dedi ozmn doktora gidin soyleyin birsey soyledi tam hatrlamyrm ama onunyazdi doktor 120ye aldm snra