Ds18 kasık ağrısı benim de oluyor ama açıkçası ilaçtan kaynaklandığını düşünmüyorum. İlaçtan öncede ağrım vardı hala var doktor normal rahim büyüdüğü için bağlar genleşiyor organlara baskı oluyor demişti. Aynı ilacı ben de kullanıyorum bende de mide bulantısı ve kusma çok yapıyor. Aç karnına almamı söylemişti ama alır almaz kusuyorum o yüzden tok almaya başladım bir şeyler yiyip midem biraz hafifleyince alıyorum. Aç karnına alıyorsanız siz de tok alın hala geçmezse gece yatarken de alabilirsiniz. Ben tüm hepsini doktora sorarak yaptım tabi siz de mümkünse doktorunuza danışın.