Canım öncelikle sağlıkla bebişini kucağına al inşallah🙏🏻 İlk doğumumda oğlum 35 haftalık doğdu kontrole diye gittik acil doğuma alındım herşey 1 saatte oldu bitti😂 Çünkü 30.haftamda suyum azalmaya başlamıstı 35.e kadar geldik kontrolde doktor suyumun tamamen bittiğini bebişinde doğum kanalımda sıkıştıgını bu yuzden hemen doğuma alması gerektiğini söyledi ve şükürler olsun bebeğim sağlıkla dünyaya geldi😍 Sen şimdi hiç stress yapma dinlen cok yorma kendini bol bol suvı tüket doktorunla hep iletişimde ol gerisi Allah’a emanet🙏🏻❤️