Merhaba kızlar doğurdum ama hala buralardayım happykids e geçemiyorum 😀doğuma gelecek olursak, 38+0da kontrole gitmiştim doğum şekline, sezaryen olursa doğum gününe karar verecektik doktorumla ama bütün her şey o günü buldu 😀kontrolde tansiyonum ve şekerim çok yüksek çıktı, vücudumda kızarıklıklar ve kaşıntı başlamıştı ayrıca gebelik zehirlenmesi ve plasenta kireçlemesi başladığını söyledi doktorum o yüzden acil sezaryene aldı elimi kolumu sallaya sallaya girdiğim hastaneden bebeğimle çıktım 😀 Sezaryen olacaklar, zorunlu sezaryene alınacak arkadaşlar kesinlikle dünyanın sonu değil sezaryen sakın kendinizi korkutmayın ❤️ Merak ettiğiniz bir şey olursa elimden geldiğinde cevaplamak isterim. İnşallah hepiniz bebişlerinize sağ salim kavuşursunuz 🥰