Deletedmom399 Kızlar 16 hafta olduk çok şükür 🥰 Normalde de güneş alerjim var ve yüzüm aşırı derecede kızarmaya başladı. Göbeğim ve göğüslerim de kaşınmaya başladı. Kullanıp memnun kaldığınız ürünleri paylaşır mısınız?🌸
Deletedmom399 ilkbahar solante düşündüm ama çok beyazlatıyor bembeyaz katman kalıyor yüzde falan dediler bilemedim o yüzden ☺ teşekkür ederim 🌸
Zeynepese Güneş kremi olarak kesinlikle la roche posay 50 faktör tavsiye ederim. Hem cildine göre farklı kremleri var