tco Arkadaşlar merhaba az önce iş yerinde sandelyem tekerlekli olduğu için kaydı . sert bir şekilde sandalyeye oturdum 16+2 deyim . Bir şey olmuşmudur ? Doktoruma ulaşamadım🙁
CerenSelvi tco hiç korkmayın o kadar sağlamlar ki 😇 ama sadece kanama veya ağrınız olursa acile gidin
Sonay tco sanmıyorum ben sehpayı karnıma sert bi şekilde vurdum çok şükür bişey olmadı yavrum hemen tepik attı 😂 Ama eğer için rahat değilse kalp atışını dinlemek için sağlık ocağına gidebilirsin CNm
tco Handemehmet CerenSelvi Sonay ayyy sağolun kizlar . Doktorumada ulaştım sorun olmaz dedi içim tam rahatladı 🤗
Handemehmet Valla cankm sen beni bi görsen sanah akşam servisle hoplaya zıplaya köy yollarından okula gidiyorum cok kafaya takıp düşünme kendini üzersin sadece biraz rahat ol o da içerde rahatlar 😀❤